|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re://Профи [re: нaблюдaвaщ] |  |  | Автор | needsnow2 () |  |  | Публикувано | 21.07.09 15:23 |  |  |  | 
        
 Това, което имах пред вид е, че БТК няма никаква вина липса на отдалечен достъп до този или друг клиент. Защото на бизнес-клиенти със статичен IP адрес има такава опция в договорите, която служи и за отдалечен достъп до техните РС-та.  Затова писах най-общо, че се отваря определен порт в модема на клиента (!от БТК, разбира се!, а не от потребител или мераклия), разрешава се функцията за далечен достъп в операционната система, изключва се firewall и ... всичко става перфектно. Бих добавил, че и затова БТК АДСЛ връзката е и с висока степен на защита, много сигурна и проверена в практиката, особено подходяща за бизнес цели.
 Редактирано от needsnow2 на 21.07.09 15:32. 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |