|
Тема |
Re://Профи [re: нaблюдaвaщ] |
|
Автор |
needsnow2 () |
|
Публикувано | 21.07.09 15:23 |
|
|
Това, което имах пред вид е, че БТК няма никаква вина липса на отдалечен достъп до този или друг клиент. Защото на бизнес-клиенти със статичен IP адрес има такава опция в договорите, която служи и за отдалечен достъп до техните РС-та. Затова писах най-общо, че се отваря определен порт в модема на клиента (!от БТК, разбира се!, а не от потребител или мераклия), разрешава се функцията за далечен достъп в операционната система, изключва се firewall и ... всичко става перфектно. Бих добавил, че и затова БТК АДСЛ връзката е и с висока степен на защита, много сигурна и проверена в практиката, особено подходяща за бизнес цели. Редактирано от needsnow2 на 21.07.09 15:32.
|
| |
|
|
|