|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Въпрос за тарифен план "Инвалид" |  |  | Автор | Tpakтopa (непознат) |  |  | Публикувано | 23.09.08 15:35 |  |  |  | 
        
 
 
				
			Искам да попитам знаещите във форума как да процедирам в конкретния случай. Значи, баба ми ползва БТК-то на план "инвалид", които се водеше на името на дядо ми, но той почина и вече 6 месеца идват фактури на същия план. Мисълта ми е дали баба трява да ходи до БТК  и да каже, че титуляра на, който се води тел. пост е починал и да мине на стандартен план или да се плаща това, което и пращат от БТК? Ще трябва ли да доплаща нещо...?
 
 Благодаря предварително!
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |