|
Тема |
Re: с договора и разпечатката право при твоя АM [re: нaблюдaвaщ] |
|
Автор |
bettor (-"-) |
|
Публикувано | 20.06.08 17:14 |
|
|
При кой от двамата АМ?
При този, с който сключих договорът за Офисфон и 6 месеца чаках отговор как мога да ползвам услугата "Детайлизирана справка"?. За разлика от обикновените абонати , аз като ЮЛ, съм наказан и всички процедури да минавам през АМ? Аз нямам право да ползвам облекченията на БТК онлайн.
Или към другия, с чиято компентентна помощ съм още на 1 МБ интернет. Защото ..... Когато течеше кампанията за увеличаване на скоростта го попитах трябва ли да подавам заявление . /защото онлайн опцията ми беше забранена и ме препращаше към АМ /. Беше ми отговорено, че като нов абонат, т.е. договор след септември месец , няма нужда и автоматично ще бъда пуснат на по-висока скорост. Но уви. Още чакам. От 0800 100 ми казват,че няма проблем да ми пуснат по-висока скорост, но без заявление не могат . Аз нямам право аз да подам заявление, а такова може да подаде само моят АМ?!!! Но АМ е неотрикваем. Лесно може да се провери колко пъти съм го търсил последните месеци и колко пъти разговорите бяха пренасочване и след това следваше "Вивател ще предаде на абоната за вашето обждане". Офисите до мен ползват 12 МБ , а аз за същата сума 1 МБ. Това е.
И за разлика от другите абонати , които могат да се възползват от онлайн услугите на БТК безпрепяственно, то аз не мога. Имам си АМ! А те волно или неволно ме вкарват в заблуда. А може би това е нова фирменна политика?!!
Редактирано от bettor на 20.06.08 17:16.
|
| |
|
|
|