Наблюдаващият е единствения в този клуб от по-постоянните и регнати участници, на който трябва поне по 5 пъти да му разяснявам какво пиша. Повечето схващат от раз...не ползвам чак толкова витаиев изказ
Спомням си, че 3 дена му трябваха да разбере, че израза ми "след 50 м. самолета изчезна в мъглата" не означава, че Еърбъса се е вдигнал след 50 м. засилка, а че се е скрил в мъглата.
Ама всеки разбира според възможностите и подготовката си.
Всъщност, ако си забелязал, обикновено подминава с усмивка псуващите го, а се нахвърли върху мен. Точно, когато се разбра, че е никой в бТК и цялото му перчене е само за тук и му го казах...и това го извади от равновесие...както се изразих "настъпих го по комплекса"
Обещавам да го настъпвам от време навреме
Ако се върнем на темата - записът "на цената на един градски разговор" си е съвсем коректен и не трябва да се скача на бТК за него или да се твърди, че подвежда хората. Задължение...по-скоро право на всеки, подписал договор и плащаш за услугите е да знае цената им. И тя е обществено достъпна, който иска може да я види на сайта им. И да прочете какво всъщност означава "един градски разговор". Който не го е направил...като плати 4-5 лв. - ще научи...цената не е толкова голяма, ако накара човек да се позаинтересува какво точно е подписал.
Не е незаконно, но в никакъв случай не е добра търговска практика да караш клиентите си, при възникнала нужда от помощта ти, притеснени да се обаждат и да плащат за да слушат музика. Макар че очевидно това носи приходи на бТК и при броя клиенти едва ли са пренебрежително малко.
Обаче съм твърдо и против идеята съпорта да е 0800...в Бг това означава безсмислени обаждания и задръстване на линиите за още по-дълги периоди. Опитът на *88 го доказа и когато отрязаха Примите от тази безплатна услуга, чакането се сведе до 20-30 сек. обикновено. Но за абонатите си остана безплатно; също и при Гл, вероятно и при Вива.
Нз как е при всички ИСП, но при градските съпорта им е обикн. номер, без музика и плащаш чак след вдигане от оператор или служител.
Като неабонат на бТК смятам, че най-изчистен и удобен и за двете страни вариант е телефона да си остане 0700, но да се промени таксуването...да почва след вдигане на оператор и цената да не е на един градски разговор, а фиксирана - били 1-2 ст./мин., било 10-15-20 ст. на обаждане.
Обосновка - човек се обажда за проблем с ИНета, чиято цена е еднаква за всички абонати, независимо върху какъв тел. план са го покатерили и е резонно цената да е еднаква и да не зависи от тел. план и така да се цакат "тарикатите", които държат тел. само заради АДСЛ-а.
Принципът е в общите икономически и търговски постулати - за еднакви услуги - еднакво заплащане. Услугата "поддръжка на АДСЛ" е еднаква и за такива с норм. абонамент, и за такива с някой минимален
ПП: Забравих...сега ще се появи някой, регнат през последната седмица и имащ 5-10 мнения и ще каже, че сме един и същ човек с 2 ника...надявам се градския да потвърди, че сме на няколкостотин км разстояние
Редактирано от Cтepн™ на 05.05.08 13:30.
|