|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: Ето отговора на БТК ХЕЛП ДЕСК [re: value] |  |  | Автор | Cтepн™ (любопитко) |  |  | Публикувано | 03.05.08 18:05 |  |  |  | 
        
 Наистина е най-добре юрист да помага, но не е задължително, все пак няма да се съдите
 Обаче трябва да знаеш какви са задължителните атрибути на една жалба...най-важния, но не единствен е конкретността...обаче ако изтървеш някой уж по-маловажен - подминава се и не те са виновни за това.
 Трябва да назубриш Законите за потребителите и за договорите.
 Не трябва да им се вързваш на обясненията за договора, наречен ОУ...той не е минавал през Парламента и всеки закон е по-силен от неговите клаузи.
 Трябва обаче добре да знаеш какво точно си подписал...дори и да намериш нещо, противоречащо на някой нормативен документ, то виж дали няма следваща алинея от рода "Освен, ако страните са се споразумели за друго". Разбира се и звездичките и препратките.
 Вероятно има и член от рода "За всички неизяснени отношения важи общото законодателство на РБ", но и да е пропуснат - всяка от страните е длъжна да се съобразява с това.
 
 Разбира се в бТК не са идиоти и почти всички възможни вратички за измъкване са затворени, но почти
 Както ни казваше един доцент навремето "Животът е жив, не можеш го събра в един документ".
 
 Но бъди сигурен, че изход, ако си недоволен има...в някои случаи може да е по-скъп, от това да си платиш вноските, но си струва
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |