|
Тема |
Re: Проблем с ADSL поддръжката [re: deadreckoning] |
|
Автор |
gospodin_x (непознат
) |
|
Публикувано | 02.05.08 12:39 |
|
|
Аз им изпратих следното писмо и още чакам отговор - явно не само хелпдеска, ами никой в БТК не работи:
Здравейте,
Пиша Ви по повод ниското качество на предлаганите от вас интернет услуги и неспособността за разрешаване на технически проблеми свързани с предоставянето им. От вчера нямам интернет и се мъча да се свържа с номер 070017111 чрез който да разреша проблема си, понеже звънях на всички останали номера за обслужване на клиенти започващи с 0800 и 0700 и навсякъде ме препращаха към въпросния номер. Там чувах следното: „моля изчакайте, вашето обаждане е важно за нас” – Е, как няма да е важно, като съм на абонаментен план „минимум” и за два дни чаках да се свържа с оператор (зает консултант) повече от 120 минути. Пресметнато в пари това прави около 30 лева. Резултат естествено нямаше. Консултантите бяха заети ДЕНОНОЩНО!!! Сметката ми за телефон следващия месец ще надхвърли таксата за интернет, който така и не дойде до момента, но проблема ми така и не се разреши. Нещо повече – понеже имам предплатена карта на Vivatel, реших да звънна на техен оператор и да искам друг номер за връзка с Helpdesk на ADSL. Любезната операторка ми даде номер 08717111, на който почаках няколко минути и картата ми беше изчерпана . Моля обърнете внимание на техническия отдел. Знам, че имате изгода консултантите Ви да са заети максимално дълго време, ама поне през нощта оставяйте по един свободен да вдига този телефон. Благодаря Ви за вниманието и честно да Ви кажа – вече почнах да съжалявам, че съм Ваш клиент.
|
| |
|
|
|