|
Тема |
Вероятно не [re: Kлиeнт] |
|
Автор | Teлeфoниcт (Нерегистриран) | |
Публикувано | 01.09.07 10:16 |
|
|
Да ви споделя някои наблюдения. Лошото е, че те са валидни не само за бтк, а и за много други компании - държавни или не.
1. Добрите мениджъри са рядкост. Длъжностната характеристика не прави човека, заемащ длъжността, кадърен за нея.
2. Добрите работници/служители са малко. Повишаването на заплатата не прави работника по-полезен за предприятието.
3. Повечето работници/служители (поне в България) нямат желание да обслужват други българи или въобще други хора. Независимо от работата, на която са назначени, те предпочитат да отчитат формално изпълнението на задачите, да искат нещо от ръководството, да предявяват претенции към клиентите, да търсят оправданието си или чуждата вина. Не се самообразоват и не полагат усилия за реално повишаване на квалификацията си.
Това, което основно липсва на много места и което е главна причина за безхаберието и лошото качество, е тоталната липса на онова, което англоговорящите наричат Team Spirit. Задачка за самостоятелна работа - кой и как го създава!
Със здраве
|
| |
|
|
|