|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: Проверих: [re: Areнт Пpoвokaтop] |  |  | Автор | The One (избраният) |  |  | Публикувано | 07.03.06 18:41 |  |  |  | 
        
 Абе пич, ти май си от тези дето обичат БТК да пронизва отзад. Вероятно на теб ти харесва страшно много рекламата по телевизията: БТК За да те ебе!
 Айде кажи ЕДНО добро нещо за  фирма от ранга на БТК и претедираща за репутация на голяма и добра компания  (естествено само претендираща).
 
 Хайде, измучи си пръстите (ако искаш и нещо друго) и кажи едно такова нещо!
 
 От твойте постинги из форумите неможе да се научи НИЩО. Било то дори и негативно!
 Само знаеш да пишеш заяждачески мнение лишени от всякакъв смисъл. А за критика, била тя и негативна - няма да говорим.
 
 Земи се малко у раце и спри да пишеш глупави реплики на хората.
 
 ЧОВЕКА СЕ ОПЛАКВА С ПРАВО, АКО НАИСТИНА НЕ СА ГО ПРЕДУПРЕДИЛИ!
 Вероятно си нямаш и най-малка представа какво означава да немогат да се свържат всички твои клиенти или доставчици на посоченият от теб телефон. За загуби - няма да говорим.
 
 Да не ти казвам аз, че за прехвърляне на телефон от един адрес на друг адрес, БТК поискаха 40+ кинта, като официално обявено в условията им е 10+ лева.
 И понеже зададох въпросите си към заместник шефа на регионалният клон се оказа, че въпросните хора получавали по 1 ден отпуска (или там по 1 надница) на всеки включен от тях нов телефонен пост. Та те искали да ми закрият стария и да ми пуснат нов.
 
 Значи самите служители на фирмата използват незнанието на хората и си правят своеволия. Какво остава за фирмата в която работят ?
 
 And the death shall not have dominion!
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |