|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  само че няма тактика в случая [re: нaблюдaвaщ] |  |  | Автор | пoтъpпeвш (Нерегистриран) |  |  | Публикувано | 05.03.06 19:26 |  |  |  | 
        
 Вече писах тука , но ще кажа и на тебе. Обажданията ми бяха от мобилен телефон с карта на Вивател.  Мисля, че при всички случаи и откъдето и да звъниш тарифирането трябва да започне след като се свържеш с оператора !!!
 
 На мене дори не ми струваше 6-7 лева само, а малко повече - около 10 лв, ако трябва да съм точен. Не успях да се свържа с оператор, но реших че щом гласът ме молида изчакам за свободен такъв то това не би ми струвало нищо и аз изчаквах. Изчаквах както варианта на бълг. , така и на английски език, и мелодията после. Но без резултат.
 
 Единственият резултат беше, че се прецаках яко с тия обаждания . Съжалявам, че съм понтърсил услугата Справки на тел. 144.
 Другият резултат от всичкото това не е в полза на БТК. Нищо че ми взеха парите без да съм говорил.  Загубиха моето доверие !
 Но явно това не е толкова важно за БТК.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |