|
Тема |
Промяната в БТК не е към по-добро :( |
|
Автор |
NikB (любопитен) |
|
Публикувано | 27.12.05 13:48 |
|
|
Промяната в БТК не е към по-добро :(
Очаквах, че новият мениджмънт, наред със съкрашенията, ще подобри обслужването на клиентите - мнооого наивно, много.
Едната от линиите ми целия декември е с проблеми (истина е, че я прехвърлиха на цифрова централа, но това едва ли е оправдание) - нямаше сигнал, след това размениха цифрите й, сега (от 4 дни) отново няма сигнал.
Това, както и да е - с усилие, но може да се приеме за що-годе нормално, но отношението на Хелп деска (мноо убаву ими) е отчайващо - никаква информация - оправдават се с някакви колеги.
А на 080015500 са още по-зле - нямат никаква представа защо обслужването на БТК е калпаво и нямат идея дали може да се направи нещо по въпроса.
АДСЛ ли? - ами при това обслужване, по добре да си избера най-забутаната кабеларка.
Впрочем, от 080015500 казаха, че могат да се изпращат жалби на hq@btc.bg - познайте - 5 дни след майла - никакъв отговор.
БРАВО!
|
| |
|
|
|