|
Тема |
Re: При смяна с цифров телефон [re: can] |
|
Автор |
misto (неразбиращ) |
|
Публикувано | 14.12.05 02:12 |
|
|
Истината е, че БТК продължава да мисли за клиентите си като за крепостни селяни. На мен ми смениха номера с цифров преди 3 дена, за което ме уведомиха ден по-рано. (Е, познавам хора които са уведомени постфактум, 2-3 дни след като са им го сменили )
Ако бяха цивилизована компания щяха да оставят индивидуални съобщения за всеки сменен номер за неограничено време или поне за 1 година, защото тази смяна не е по желание на клиента.
Но както всички знаем, БТК не е цивилизована компания и разбира само от съдебни заплахи. Изхода е клиентите да се обединят по някакъв начин и да си поискат оставянето на автоматично съобщение за неограничено време.
Странно как Мобилтел, която беше далеч по-комерсиално настроена, при добавянето на допълнителната осмица пусна такова съобщение, което струва ми се че дори и сега след толкова много време още го има, ако набереш непълния номер.
|
| |
|
|
|