|
Тема |
Рекламата попада точно в целта! [re: kiki riki] |
|
Автор |
Peйчъл () |
|
Публикувано | 13.11.05 01:52 |
|
|
Виж колко приказки по този повод!
Ако беше написано както ти предлагаш - нямаше да се забележи!
Освен това "правописната грешка" никак не е "груба"... а хитра...
Думата "бизнес" е чуждица в нашия език и в езика от който произхожда тя е и съществително и прилагателно.
И в нашия език функцията и на прилагателно е навлязла... казваме "бизнес среща", "бизнес кореспонденция" - което е равно на нашето си прилагателно "делови"
Така че няма нищо "грубо грешно" в израза "говоря по-бизнес".
Още повече, този точно плакат рекламира конкретно "бизнес тарифите" на ВиваТел ... я виж ти - та то и тука думата "бизнес" си е чисто прилагателно!
И още - не е редно да кажем, че всички ще говорят "по бизнес" чрез този мобилен оператор - той е общодостъпен за всеки и не върви да твърдим че и бабите и децата, който ще го използват, ще въртят бизнес далавери по тази мобиларка.... Просто"всички ще бъдем по-делови, по-фешън", ако изберем тях!
Тази реклама е достатъчно добре обмислена и бие точно в целта си щом предизвиква толкова разсъждения и коментари - явно не подминава незабелязана...
Няма да си кривя душата и да не си призная, че и аз, когато за първи път я зърнах на билборда, не реагирах точно като теб... но... само в първия момент!
Редактирано от Peйчъл на 13.11.05 01:58.
|
| |
|
|
|