|
Тема |
Re: vivatel - център за обсл. клиенти, гласова поща [re: Prem] |
|
Автор |
нaблюдaвaщ () |
|
Публикувано | 07.11.05 07:24 |
|
|
Служителките, че и служителите, наистина още са малко неуверени и плахи, обаче погледни датата - реално втори истински работен ден.
За включването на гласовата поща при бутон заето - това е така. Имаш два избора - или сам си махаш пренасочванията, ако знаеш как или се обаждаш на 087123 и от там ти обясняват какво да направиш.
Понеже телефона ми е стар и не ми се четеше аз се обадих и ми казаха написваш ##002# и заетото си става заето. След което ако искаш старото положение пускаш SMS с някакво ДА съдържание до някакъв си номер. Това го забравих, защото не ме вълнува.
ReadOnly: spectator@mail.bg
|
| |
|
|
|