|
Тема |
Re: Пиши! [re: Marapeв] |
|
Автор |
PeterPan^ (стар познайник) |
|
Публикувано | 02.06.05 14:19 |
|
|
Ами днес се оплаках и в един от офисите им. Малко се раздвижиха, след като настоях да ми опростят част от таксата (май не разбраха, че съм на икономичен план ). Оказа се, че повредата е от 13-ти май. Признавам си, че част от вината е и моя, понеже не говоря много и чак миналата седмица се усетих...
Както и да е, този път техника дойде, но малко след това си отиде, защото се оказа, че трябва да се провери таблото, таблото е заключено, ключът е в домоуправителя, домоуправителят е на село, а в селото няма телефон за връзка...
Навремето баба ми е работела в отдел повреди на БТК и ми казва, че са били длъжни стриктно да записват часовете на заявката за повреда, на предаване на техника, на извършване на ремонта и ако е имало забавяне са им отдържали от заплатите.
Около четвърт век по-късно в БТК вече имат компютри (чувам тракане по клавиатура когато се обадя) има доста служители (чувам разгорещени обсъждания на балове, филми и какво ли още не, макар че рядко от първи път като се обадя има "свободна линия"), но изглежда или нямат база данни, или не са инструктирани как да работят с нея. При всяко обаждане следва едно и също: "кажете си номера", "изчакайте за момент да проверя", 5 мин. слушане на горните неща при бог знае каква тарифа на Булфон-а, "оставете включен телефон на линията и ще предам на техника". И ако спомена, че сме го правили това същото вчера, следва "ами тогава няма смисъл да се обаждате повече, работим по въпроса"
Цялата тази история не е фатална за мен, в крайна сметка познатите ми успяват да ме намерят по ICQ или GSM, най-много да вземат да свикнат да ме намират така...абе жалка картинка, дано да ги препродадат по-бързо
Другият вариант е да разбия катинара, най-много после мен да обвинят и за кражбата от 13-ти май. Само се надявам да не се окаже, че имам изговорено време, че при тези тарифи...
|
| |
|
|
|