|
Тема |
Какво да направя? |
|
Автор |
PeterPan^ (стар познайник) |
|
Публикувано | 01.06.05 20:19 |
|
|
Вече втора седмица си седя без телефон, въпреки, че е плащан най-редовно.
Имаше някаква повреда в резултат на която част от абонатите в квартала останаха без телефон. После (вероятно след ремонта) съседи от блока ми казаха, че при тях е минал техник да пита дали им работи телефона. У нас, обаче е нямало човек по това време.
Обаждах се вече няколко пъти на 130. Всеки път ми казват, че заявката е подадена. Последният път бяха много възмутени, че пак им губя времето, след като вече съм се обаждал...
Какво мога да направя, за да ги накарам да се размърдат малко??
Най-очевидното е да зарежа БТК, но все още имам причини да си пазя номера.
|
| |
|
|
|