|
Тема |
Re: Айде и аз да се изкажа за АДСЛа [re: Cтepн™] |
|
Автор | sea_fish (Нерегистриран) | |
Публикувано | 11.02.05 23:23 |
|
|
да, познато чувство и мен секи път ме фаща бяс като се тупат в гърдите каква "пазарна" компания са и как мислят за клиентите и кви офиси за работа с клиенти врътнаха, а насреща типови договори дето са като да подпишеш бял лист - се си от страната на булката дет казват старите хора ...
това дали си физ. лице, "Две крави" ООД или ЕТ "Бай Спиро от Обеля", за тях няма никакво значение третират те еднакво, в смисъл никаква гъвкавост.. някой път даже ми става мъчно за девойчетата и младежите от мракетинга или какъвто там им е еквивалента на отдел продажби - напълно те разбират и се нервят наравно с теб на очевадни тъпотии, но ква полза "Ама трябва да питаме" е питам аз за какъв са ми всичките им любезни младежи и девойки като не могат да вземат едно решение на ниско ниво и да съгласуват изгодни за двете страни условия на договор или като е типовото да се направи допълнително споразумение.. да вметна само, че имам предвид предварителна подготовка т.е. търчане между клиента и собствения юрист за достигане до взаимноприемлив резултат, но това по дефиниция е изключено -или подписваш или няма услуга...
ха, да не забравя - ами отдела за работа с едри риби сиреч големи клиенти - да не си мислите чеима някаква разлика в отношението и още повече в практикат отколкото със споменатите по-горе субекти? нищо подобно питайте де що се сетите голяма фирма във вашия район, познайте какво ще ви разкажат особено ако ги предразположите...
накрая една малка скоба - М-Тел в това отношение са едни гърди напред в смисъл пак се държат и са монополисти, но поне те оставят с впечатлението и илюзията за особено отношение и договори изглеждащи съобразени с претенциите на клиента...
|
| |
|
|
|