|
Тема |
Re: БТК най-новите и невероятни истории ... [re: Любo :))] |
|
Автор | Пиeм-пeeм-пyшим (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.02.05 17:11 |
|
|
Ами и ISDN-a помним от самото начало, също както и ADSL-a!
Падаме си мазохисти малко - новите технологии искат жертви, няма как!
А относно неразбориите - ясно че са си ваши, вътрешни. Да, ама като подписваме договор, от страна на БТК този договор се подписва от съответното поделение на БТК а не от БТК-НЕТ! Така че хич не би трябвало да имаме каквито и да е взаимоотношения (виж предните ми словоизлияния) с БТК-НЕТ, дори и да е синовна, дъщерна или каквато и да е роднина на БТК. Ако плащах на БТК-НЕТ - съгласен съм с теб!
Логичен е извода, че БТК-НЕТ се държи като разглезено дете и хулиган както към нас-простосмъртните юзери, така и към самата БТК! Ха кажи, че не е вярно! Цитирам "преживяни" ситуации:
- "Нищо не можем да направим, ние можем само да сключваме договори, да следим за сметките"
- "Ани те са дъщерна фирма, и ние на тях им плащаме даже!!!!" (или спрете да им плащате, или ги нашляпайте)
- "Трябва да изпратим факс до БТК-НЕТ, щото иначе не става" (това с факса много ми хареса)
- "Ами и ние нямаме нет, не сте само вие и не знаем какво да ви кажем...звънете на 0700.... (БТК център)"
- "Имаме глобален проблем....Рестартирайте си модема през 15-тина минути...." (това вероятно е точка No.1 от списъка с готови отговори)
- "Разбира се, че 0700.... е безплатен! Е, не съвсем, но на цената на градски разговор!" (да, ама не съвсем - или от чакане да те свържат ти се подува ухото като на руски танкист с шлем, или ти прекъсва връзката и се налага да звъниш отново и отново, и отново....)
|
| |
|
|
|