|
Тема |
Re: БТК най-новите и невероятни истории ... [re: ФЮT] |
|
Автор | Пиeм-пeeм-пyшим (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.02.05 15:49 |
|
|
ФЮТ, по-добре да не бях прав....
Не работя в компанията (БТК)
И аз съм юзер като всички тик, но достатъчно изпатил от обслужване от "компанията". Всичко, което съм писал е факт! Мога много дълбоко да се задълбая и в технически аспект и в human factory и в административно обслужване..... ама не искам! Не е моя/наша работа да им решаваме проблемите. Единствено се надявам че има кой от БТК да снифва тези наши словоизлияния та белким нещо се промени. Проблема си е изцяло техен, лошото е че с безхаберието и твърдоглавието си го прехвърлят на нашите глави. Още по-лошо е че не се вслушват и се държат като ощипани моми. На всички ни е ясно, че ADSL е услугата (поне докато някой доставчик не пусне WiMAX). Проблеми с предлагането и реализацията естествено че ще има - има ги по цял свят и това е нормално. Задавам си обаче въпроси от рода: не беше ли по-евтино и по-сигурно първо да се изпита технологията на полигон на БТК, да се уточни точно как ще бъде предлагана услугата и тогава да се пристъпи към реклама и продажба? Може би трябваше да се попрочете тук-там и да се запознаят със световния опит?
По принцип ADSL няма как да гарантира високо качество и надеждност. Поради незнания ли, поради премълчаване обаче тя у нас се предлага едва ли не като панацея на жадните за трафик потребители. А какво стана с "кватралните" доставчици на инет, с кабелните оператори? Не им ли сложи прът в колелото БТК? И още как! С умиление си спомням времето, когато доставчика ни режеше главите с цени, но пък и имаше на кого да се обадиш (ако и да нямаха helpdesk), на кого да теглиш една цветуща след което нещата се оправяха (..."я пробвай сега")
|
| |
|
|
|