Ех, почти бях забравил за ADSL проблемите (вече 2 часа има нет) и все ще се намери подобно местенце в нета, събрало в едно иначе разделените и нещастни юзъри на БТК (б.а. "юзър"=илот, на който обаче му се налага и да плаща).
Ние си мислим че сме супер прецакани, ама не! "Боже-е-е, боже, колко мъка има по този свят!". Искахте ADSL, нали? Ревахте: "Нека и ний да сме като по белия свят!", "Да знаеш само какъв нет има тук...и там...ами тук...! Ееее, кога и при нас такова благо!".
Ами, ей ви на! Удари заветният час! И БТК гръмна, стресна, очарова изтерзаните български сталкери със зашеметяващи цени, скорости, услуги, Любо, маркетинг, кампании...
Така е, приятели, сам к'вото си направиш - това е! У нас обаче има много желаещи да ти помагат - и БТК ще ти помогне, и ВиК, И Енерго-то, и Операторите btw.
Няколко "преживяни" съвета и от нас (със супер съкращения да не ви заболи главата):
1. На въпроса на хелпдеск-момата: "Колко минути държахте изключен модема?" винаги категорично отговаряйте: "Повече от 5";
2. Никога не задавайте въпрос дали днес ви е достатъчно "твърд" IP-адреса. Че тя откъде да знае?! Т.е. знае, но отговора няма да ви хареса;
3. Никога не разчитайте на акаунт-мениджъри - от тях нищо не зависи, освен подписването на Договора и плащането на сметката;
4. Ако сте на стар тип акаунт - за бога, братя, не го променяйте! С него можете всичко, ако и да сте на по-ниска скорост;
5. Относно паролата в модемите: в никакъв случай не се опитвайте да набиете или напиете техника, който ви инсталира услугата! По-добре си платете такса инстакалация - по-евтино ще ви излезе, а ако имате и късмет може и да видите какво щтрака вътрху клавиатурата на преносимия си компютър. Щадете техниците-тях ги уволняват, а и те семейства хранят!
6. Няма начин (освен с връзки или ако не ги причакате) да научите имената на дамите от хелпдеска! Те, по принцип, за това са назначени и получават заплата - да селектират и направляват вашите въпроси към когото трябва. Млади са - времето е тяхно, все ще се научат някога;
7. Относно роднините на хелпдеска - не ги споменавайте по никакъв повод! Горките хорица едва ли знаят какво работят дъщерите им! (БТК направи популярна тази професия за много момичета. Дори проститутките от околовръстното се наричат така за благозвучие, пък и полза има);
8. Хич не се правете на много работни, т.е. - "бизнес" абонати! Теглете на воля (когато има нет) където к'вото сварите! Забравете за "мръсните" думи VPN, port forwarding, NAT, IP-filtering, Server, VOD .... "За тия услуги предлагаме наети линии" гордо ще ви контрират от телекома.
9. При подаване на молба за услуга в съответния център на БТК помолете вашия акаунт-мениджър да ви даде и бланка за жалба! Така де, да не се разкарвате по 2 пъти! Много добре обмислете дали искате да ви "обслужват". След полагането на подписа и на Всевишният да се молите услугата ще ви бъде предоставена, дори и да сте се отказали! Така де, "искам-не искам", к'ви са тия щуротии! Няма не искам! Който не иска плаща 12 месечни вноски па ако ще!
10. Ако не сте сигурни в скоростта на услугата, техниците на БТК ще ви я демонстрират на момента! От тях може да научите и нови адреси на free сайтове:))) Те така тестват:))) Хак да им е на Бил Гейтс и BSA - да живее БТК!
11. Хич не казвайте на комшийката, че имате качествен и бърз ADSL! И тя ще поиска! А според Договора нямате право да препродавате услуги с добавена стойност. Юристите на БТК изобщо нямат и представа как ви плаща комшийката и като нищо ще възбудят дело срещу вашето невинно удоволствие:)))
Още много мога да ви съветвам, но така и така няма да си вземете поука!
И все пак живота е прекрасен! Гореем се че сме българи, нали?
"ADSL от БТК - за тебе е!"
|