|
Тема |
БТК най-новите и невероятни истории ... |
|
Автор | sunsande (Нерегистриран) | |
Публикувано | 17.01.05 11:59 |
|
|
Вече 2 седмици как практикувам ескалация ... (това са настойчиви контакти със съпорта, но със запазване на добрият тон) Днес обаче ми е много трудно да правя ескалация - поне колкото се отнася до добрия тон.
След като вече описах проблемите тук.
Миналата седмица се случи нещо, което просто надмина всичко до момента и звучи като виц.
Досега ползвахме фирмено 2 линии по 512 КБпс АДСЛ. Решихме да ги обединим в една 1024 Biz. Речено сторено. В началото на миналата седмица подадохме заявка в бизнес центъра. Оттам ни казаха, че в сряда миналата седмица ще доиде техник, който ще вземе единия излишен модем и ще направи настройките на другия модем.
Дойде срядата и по някое време открихме, че са ни пуснали автоматично без да идва техника на 1024 Biz, а другата линия просто я бяха спрели - супер.
Супер за няколко часа и следобед интернета спря.
Обаждам се в хелп-деск-а . Добър ден добър ден направихте това и това всичко ок само, че сега интернет-а спря.
Въпроси от хелп-деска : Кой ви пусна новата услуга ? Кой ви каза, че ще идва техник?
Какво искате да направим със стария модем????
Сега ще проверим ....
Аз лично нямам желания за стария модем - ако искат да си го вземат ако не да стои тук все ми е едно ....
След малко се обаждат от хелп-деск-а в офиса.
- Вие какво направихте с модема?
- Еми рестартирах го ...
- Как го рестарирахте ?
- Натиснах бялото копче на задната му страна.
- А-ааааа .... добре. След малко пак ще ви се обадим.
След малко се обажда съвсем различна жена от предишния път.
- Разбрах, че сте имали проблем. Можете ли да рестартирате модема, защото не се вижда оттук.
- Ами - казвам - аз го рестартирах вече.
- Хм.... ами тук не се вижда. Рестарирайте го хардуерно. Има една дупка отзад и с кламер или карфица го рестартирайте.
Гледам аз няма дупка ... има някаква лепенка БТК АДСЛ . Казвам им че има лепенка и сигурно дупката е зад нея и питам :
- Не е ли проблем да я махам лепенката ?
Отговор:
- Ами по принцип не е редно, но в случая няма какво друго да се направи така, че го рестартирайте.
И махам лепенката рестартирам. Жената каза, а ето появи се след малко ще сте готови - дочуване.
Впоследствие се оказа, че при такъв рестарт модема става недостъпен през АДСЛ линията - вижда се само в локалната мрежа. Какво е накарало въпросната госпожа да ми каже да рестартирам модема по този начин нямам идея.
След малко се обажда 3-ти глас.
Добър ден какво става при вас ?
Обеснявам надълго и широко .... и рестартирахме модема така и така ...
- Какво сте направили ? Кой ви каза, че можете да рестартирате модема така ?
???????????????????
Тук вече почнах да давам заето.
Но все още имах сили за ескалация и подробно обясних с добър тон как е станало всичко ....
- Добре в четвъртък при вас ще доидат техници .... или ако не успеят в петък.
Петък в 13:30 идват. Жал ми е за тия хора техниците - ходят и лично се срещат с клиентите и обират цялото недоволство от хелп-деск-а и този който е измислил безумната схема за съпорт на БТК.
Ние дори не им правихме ескалация ....
2 часа се мъчиха. Питаха ме коя е била тази, която ми е казала да ресетна модема хардуерно - за съжаление не знаех. Явно голяма боза е било.
Е оказа се че не могат да се оправят - трябвало и модемът в централата да се pair-не отново с нашия - ама там нямало човек....
Та взеха модема и отидоха да го правят.
Четвъртък Петък събота неделя .... 4 дни без нет ...
Днес (понеделник) ни пуснаха и тръгна перфектно ...
в 11:30 нета спря обаждам се на хелп-деск-а и опитвам спокойно ... ама не стана
искаха ми и GSM като отказах да го дам защото фирменият телефон им е достатъчен за да ни се обаждат.
Казаха ми, че ако се случи така, че да ни решават проблема след работно време и не могли да се свържат с нас нямало да ни се обадят ......
А когато попитах за името на операторката тя ми каза, че не си давала името.
Тук вече не преодолях забравих за всякаква ескалация и повиших тон и и обясних доволно нервно как заради тяхната компетентност нямаме 4 дни интернет при положение, че сме бизнес абонати.
В крайна сметка си каза името и ми пожела приятен ден.
След 5 минути интернета се появи отнякъде ....
В предишния ми постинг ми казаха, че много се оплаквам -
този път само описвам ситуацията без оценки ...
sunsande
P.S. - наистина жалко за техниците - самите те описаха на какво приличат срещите им с абонатите и как отнасят цялото недоволство на клиентите - а определено не го заслужават. В цялата верига май само те са хората дето си вършат работата добре.
|
| |
|
|
|