|
Тема |
Защо БТК АДСЛ sukZ - explained ... |
|
Автор |
sunsande (новак) |
|
Публикувано | 03.01.05 19:14 |
|
|
(в клуб доставчици на инет ме посъветваха да публикувам и тук ...)
От 30 мин. звъня на поддръжката на БТК АДСЛ - ама няма файда.
Най-новата им екстра е, че на телефона за поддръжка вече не те държат да чакаш свободен оператор (консултант) ами направо ти казват "Обадете се пак, защото вашето обаждане е много важно за нас!" (без коментар) и след това прекъсват. За 1/2 час направих 10 позвънявания - тези пари едва ли ще ги приспаднат от услугата ....
Ама това е бял кахър.
От 23 декември и до днес PING към DNS-a на БТК изглежда ето така :
Reply from 212.39.90.42: bytes=32 time=797ms TTL=251
Request timed out.
Reply from 212.39.90.42: bytes=32 time=1281ms TTL=251
Request timed out.
Reply from 212.39.90.42: bytes=32 time=1422ms TTL=251
Request timed out.
Reply from 212.39.90.42: bytes=32 time=1062ms TTL=251
Reply from 212.39.90.42: bytes=32 time=1047ms TTL=251
Ето и един tracert :
C:\>tracert 212.39.90.42
Tracing route to sws-ha-3.btc-net.bg [212.39.90.42]
over a maximum of 30 hops:
1 <10 ms <10 ms <10 ms 192.168.1.10
2 <10 ms <10 ms <10 ms 192.168.2.1
3 1375 ms 1094 ms 1047 ms vpdn.btc-net.bg [212.39.70.76]
4 984 ms 906 ms 922 ms sws-ha-3.btc-net.bg [212.39.90.42]
Trace complete.
На тези цифри от БТК АДСЛ поддръжка казват - няма проблем.
Според мен числата дето са около 1000 и то когато става дума за DNS са голям проблем ама за тях това явно е в реда на нещата.
(Имаме 2 бизнес линии (АДСЛ) и двете са на същото дередже и проблем няма ...)
А телефона продължава да си дава заето...
Хубав интернет!
sunsande
|
| |
|
|
|