Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:20 13.07.25 
Клубове/ Компютри и Интернет / БТК Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: ДеЖаВю... [re: lCCl]
Авторlt;gt; (Нерегистриран) 
Публикувано22.10.04 18:59  



Добре! Забравям за точките, вече е късно а и имам други планове за вечерта - например да се прибера при семействоти си.
От гледна точка на качество на обслужването не се интересувам от капацитета на мрежата а от заетия капацитет. Не знам в момента какво е положението в Лом, но да приемем че имате една пълна А29 - т.е. 10000 поста задействан капацитет. По направените разчети за ефективност Ви се падат по 2000 поста на човек. Е за какво тогава не се съгласи с думите ми за 2000 поста на човече? За съжаление обаче едва ли имате и 5000 действащи поста....ще проверя в понеделник ако не съм забравил дотогава. Тогава? Защо трябва да се плащат трудови възнаграждения? Ако плътноста на постовете се увеличи - моля ще има ново работно място. Всъщност това решение ще се взема на по-ниско ниво - има отговорен за това и ако той прецени че трябват повече човечета за подръжка - моля! Негово право е - защото той е отговорен! Но базата за определяне на трудовите възнаграждения ще е еднаква за цялата компания. Т.е ако в една мрежа работят двама а в друга трима възнагражденията им ще са различни защото базата е една - а не както досега - еди коя си група - такова възнаграждение, независимо че едините работят на плътно 8 часа, а другите пишат по форумите на дир ( нищо лично - може да си навсякъде ). Споменаването на повредите беше като подкрепа на думите ми за 2000 поста на човек. А ако се върнеш малко по-назад във форума имам едно мнение за това как ще става изграждането на една нова абонатна връзка...Прочети го.
От друга страна основните ремонти на кабели шкафове и други кабелни съоръжения няма да е приоритет на БТК - това може да се прави от външна фирма и определено разходите по това перо би трябвало да се намалят поне с 30-на процента.
Изказваш едно необосновано твърдение - че не познавам работата в малките градове. Добре, но не ми и трябва! Т.е. няма да ми се наложи да я познавам. Аз ще преценя кого да избера на място за да я познава и ако той не я познава или казано по друг начин ако той не се справя както аз искам примерно, след 6 месеца ще прекратя трудовия му договор. За мен е важно да виждам глобалната картинка и да се опитам да наложа единен стандарт на работа - така както го изисква този над мен. Защото той от своя страна също е отговорен да допуснем - пряко пред мениждърския екип който управлява в момента....който пък е отговорен пред акционерите...
Но приеми, че съм се постарал да разуча всяка една дребна подробност във всяка една точка от сегашният метод на работа за да мога да се справя с поставените ми задачи. Между другото в тях няма "Намаляване на персонала с ххх човечета", но има "Оптимизиране на работата в градове с .... задействан капацитет" и "Бъдещи инвестиции за постигане на...." Ето днес например ми се наложи дори да се осведомя колко домакинства има в гр.....
Последно само ще спомена - не смяташ ли за редно да има единен стандарт за изграждане на кабелна мрежа в цялата компания, а не както е досега....ще му пуснем поста с убан от 2 км. ( има и ракива случаи ) Да не говорим че мало и голямо може да ми иска наем за това че минавам през негова собственност - пък бил той и кабел забит на външната му фасада! ( визирам конкретно една позната зе теб област за да разбереш по-лесно думите ми - всъщност стандарта за обслучване трябва да е еднакъв но това не е темата в момента...) Т.е. не ние трябва да се нагаждаме към стила на работа в малките ТВД-та както се изразяваш, а малките ТВД-та трябва да се нагодят към стила на работа в компанията. Не мога да си позволя лукса в една конкурентна среда където всеки се опитва да отхапе колкото може повече, да предлагам различно качество на услугата - и да дойде чичко Величко и да ми отправи съвсем конкретния въпрос "Извинявайте но докато живеех в град А вашите колеги ми триеха задника за да остана техен клиент а вие тука не искате и водата да ми пуснете" Това го забравете! Каквото обслужване получава клиента в А такова трябва да получи и в Б - независимо колко време ще отнеме докато се намери подходящия човек. Толкова!
бтв: Като дойде чичо с телефона, ще му дадеш новичък за временно ползване, а стария ще хвълиш на сервиза. Ако той прецени че не може да се оправи, а чичото ми плаща редовно сметките си, което е типично пенсионерски манталитет, БТК може да си позволи да му подари апарата за 20 лв... Стил на работа - какво да правиш!



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* niakoi znaeli lCCl   21.10.04 15:16
. * Re: niakoi znaeli KlD   21.10.04 16:01
. * Re: niakoi znaeli lt;gt;   22.10.04 09:00
. * Re: niakoi znaeli lCCl   22.10.04 11:36
. * ДеЖаВю... lt;gt;   22.10.04 12:59
. * Re: ДеЖаВю... lCCl   22.10.04 16:42
. * Re: ДеЖаВю... lt;gt;   22.10.04 18:59
. * Re: niakoi znaeli DTMF   23.10.04 00:23
. * Re: niakoi znaeli KlD   27.10.04 12:35
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.