|
Тема |
Re: ADSL БТК - силни емоции [re: paдo] |
|
Автор |
Oлer Ивaнoв® (Приятел™) |
|
Публикувано | 08.10.04 23:53 |
|
|
Не искам да наливам масло в огъня, но само за вметка: Това, което си написал в края, да дойдат да вземат документите от офиса- по принцип е възможно,но ако си в графата VIP клиенти или Големи Клиенти. Казвам ти го, тъй като фирмата,в която работя влиза (не зна точно в коя) в една от двете групи, и освен, че ни носят фактурата на крака, за всяка молба, завление или каквато и да е кореспонденция с БТК си имаме account manager който подготвя, попълва, донася (или праща по ел.пощата попълнени) бланки/формуляри/молби и пр., и идва да си ги вземе от нас. Разбира се, ако е много, много спешно нещата се решават и с един факс, с който се задейства машината БТК, а документите ги уреждаме в последствие.
Не влизам в ролята на обществен защитник на БТК, а просто споделям факти.
И докато сме на тая тема- някой пробвал ли е да комуникира официално с БТК използвайки електронен подпис? Нали уж си и имаме и закон някакъв на тая тема...
Аре със здраве
|
| |
|
|
|