|
Тема |
Re: кратичко: [re: V. Grig] |
|
Автор | Person (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.07.04 17:04 |
|
|
1. Определено не е етично служителката пред клиент да обсъжда или да се надсмива на друг служител на фирма, не че ако няма клиент е по-красиво...
2. С риск да се изложа още малко пред теб, /не че това има значение за мен/, ще си позволя да те ограмотя малко, все пак повишаването на общата култура на нацията е от всеобща полза.
Не се прехвърля абонамент, а собственост върху тел.пост и е логично процедурата да се нарича - преименуване на тел.пост. Аналогично ако наследяваш имот процедурата не е прехвърляне на данък-сгради...
3. Не мога да обсъждам материала на моята философия с теб, но срещата ми с толкова злоба ми донесе удовлетворение от достойнствата на собствената ми личност, контраста е поразителен.
Всичко най-добро!!!
|
| |
|
|
|