|
Тема |
Re: кратичко: [re: нaблюдaвaщ] |
|
Автор |
V. Grig (непознат
) |
|
Публикувано | 02.07.04 00:41 |
|
|
Да, абсолютно прав си, че културата на обслужване е двустранен процес. Точно поради тази причина с дамата от търговския център се посмяхме на гъската от юридическия отдел и и пожелах приятен ден като си тръгнах.
Но от друга страна от юристконсулт на компания като тази - включително и в клоновете й, се очаква да е чел законите на страната и да не бръщолеви глупости че единствен валиден документ в България е личната карта !!! На същият принцип е нормално когато ти се отказва да ти приемат документи, които си задължен да подадеш (тоест опитваш се да бъдеш изряден спрямо компанията), да ти се даде писмен отказ.
"Специалистката" обаче се оказа доста по умна от очакваното - въпреки горещата ми молба за писмен отказ - отказа да ми даде такъв. Явно се усети, че въпреки "правотата" си е по-добре да се направи на луда. Заяви че вместо писмен отказ мога да си пусна молбата както съм я попълнил с данните от паспорта, а в последствие тя щала да й постави резолюция - демек хем не мога да я подам / хем мога да я подам.
Това всъщност я и спаси - нямам време да чакам резолюцията защото работя в Турция и трябва да се прибирам. В противен случай с удоволствие щях да се заям докрай (защото въпроса си е принципен) и 99% БТК първо щеше да ми се извини, после щеше да ми плати съдебните разходи и обезщетение за накърненото ми достойнство на БЪЛГАРИН, на който му се отказва да си използва БЪЛГАРСКИЯ паспорт, а най-накрая след целия шум и гюрултия пишман юристката предполагам щеше да я уволнят по некадърност.
Хайде със здраве.
|
| |
|
|
|