|
Тема |
Re: Здравей, СТМ Аспарухово [re: NikB] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 11.05.04 20:35 |
|
|
Повтарям процедурата тук, че да се прочете от повече хора
Първоначално ме замотаха с дежурното, че тела ми не поддържа Caller ID; занесох им книжката на Панасоника, където пише, че поддържа и само трябва да си го настроиш как да идентифицира номера - чрез FSK ili DTMF. Освен това ги уверих, че тела е пускан на друг номер от същата централа и е ОК.
После шефка от техн.отдел ми звънна и ми каза, че имало едно устройство, което спира КЛИПа, но без него хич и нямало да имам телефон. Казах й, че съм чувал за ИКМ и че си искам услугата, защото е обещана. Тя каза, че вероятно няма да стане, защото нямало техн.възможност.
Тогава написах една молба, ама всъщност не беше баш молба (да им се моля за обещана услуга?!?!?!), а по-скоро изложение + оплакване, написано по всички правила на чиновническо-йезуитскотото изкуство - до уважаемия директор на РУД-Варна; в началото благодарност, че са ми осигурили европейска услуга (цифрова линия-това е вярно, исках да мина на цифра) и недоумение, че нямам КЛИП.
В изложението пак му благодарих за проявеното към мен уважение, представено чрез изпращане на писмо, лично подписано от многоуважаемия директор на РУД-Варна и подпечатано с техния печат в което той ме уверява "...... и ползване на услугата КЛИП за което ми е единственно необходимо телефон с екран, поддържащ FSK (това си обещание уважаемия директор може да види като копие в Приложение 1)". След това написах, че съм си купил такъв апарат (видно от копието на книжката ми в Приложение 2) за което съм платил 180 лв (Приложение 3). И съм невероятно учуден, че след стриктно изпълнение на всички техни условия КЛИП нямам. Напомних, че никъде в рекламката, подписана от него не пише за техн.възможност и изразих увереност, че е грешка и ще си получа КЛИПА.
Това всичко зае почти 2 страници, тука само маркирам.
Разбира се горе имаше "Копие до комисията за защита на потребителите" и "Копие до......(народния ми представител) и "Копие до местните редакции на 24 часа и Труд".
Отидох в отдел "Работа с клиенти"(или нешо подобно като име), дадох свитъка и казах на жената, че ще изчакам за входящия номер. Тя погледна, каза да седна за 2 минути, звънна и след малко дойде друга жена, погледна, обясних й защо е това, каза да пусна изрична молба за КЛИП (това не е нужно в норм.ситуация), извини ми се съвсем човешки и ме помоли да изчакам седмица, защото имали много бач техниците.
Прибрах си творението и още на другия ден дойде техник, бутна нещо в таблото на блока и след 10 мин. ми звънна същата жена да ме пита дали виждам номера й .
Е, виждах го. И още ги виждам
... и Panasonic
|
| |
|
|
|