|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Добре де, кой е виновен? [re: Evans] |  |  | Автор | Em. (минувач) |  |  | Публикувано | 16.12.03 20:48 |  |  |  | 
        
 Не ми се ще да оставям тази работа така. Мисля да пусна една жалба до Комисията за защита на потребителите. Но все още не мога да реша с/у кого.
 
 От една страна, Германос ми продават телефон, който не работи коректно, въпреки че е сертифициран и одобрен за работа в БГ. Каквото и да ми разбравят, че имал това и онова, не работи това, ЗА КОЕТО СЪМ ПЛАТИЛ.
 
 От друга страна, според договора БТК са длъжни да ми осигурят ВСИЧКИ УСЛУГИ, които предлагат и за които съм декларирал желание да ползвам. И ето - купил съм си СЕРТИФИЦИРАН тел. апарат, покриващ БГ стандартите - а услугата клип НЕ РАБОТИ при мен. Там разни обяснения за не знам какви си централи не ме интересуват, това не е моя работа като потребител. Между другото, модела ГЕ 2-9398 го има в техния сайт като подходящ и си го продават и те.
 
 Посъветвайте ме, моля. В края на краищата това е част от гражданското общество - да си знаеш правата и да си отстояваш. Стига вече разни тарикати са ни правили на луди.
 
 Моля работещите в БТК да не приемат въпроса лично - всички сме попадали в такава ситуация. Дали ще е БТК, Енергото, Топлофикация или нещо друго, все тая. Не бива да им се даваме.
 
 Айде по-живо, че ще си лягам вече...
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |