|
Тема |
Да споделя и аз... [re: Evans] |
|
Автор |
Em. (минувач) |
|
Публикувано | 12.12.03 21:13 |
|
|
Значи, отивам да си купя телефон с Caller ID. Услугата вече ми е пусната от централата, уверяват ме. Предварително изчел добросъвестно всичко по въпроса, уверено влизам в Германос и си избирам един Дженерал Електрик. Проверявам, има сертификат за БГ. Карам младежа да ми покаже, че клип-а работи. Да съм сигурен. Е - работи. Проверено!
Отивам си у нас. Клипът не работи! Като се набера от ГСМ-а, ми изписва МОЯ номер. Стационарния, не този на ГСМ-а. От аналогов тел. - вярно си показва, че няма инфо.
И почва дъъълга серия разговори с всякакви служители на БТК. В интерес на истината - повечето учтиви и добронамерени. Но не могат да помогнат - при тях всичко ОК, пък при мен не работи. Е? Какво да си помисля?
Решавам все пак да пробвам апарата и на друг пост - поне да знам от тел-а ли е, или от поста. Пробвам - не работи. Връщам се в магазина. Казват ми: "е, какво искаш? Нали видя, че апарата е наред? Ходи се разправяй в БТК".
Отивам в Център продажби. Пробваме - не работи. Централата им била не-знам-си-каква (май Сименс), телефона не-знам-си-какъв и били НЕСЪВМЕСТИМИ. Да не съм си бил купувал такъв телефон... От магазина намерили начин някакъв да заобиколят проблема, и продааават ли, продават. Ама верно все пак - клип-а при тях работи.
И какво се получава на практика? От магазина ми казват - телефонът ти е наред, нали видя, че работи! От БТК ми казват - при нас всичко е ОК, услугата си я имаш! Какво ти показва апарата, не е наша работа.
И пак нямам КЛИП! Прекараха ме... И на кого да се сърдя сега? Всички прави... всеки си е свършил добросъвестно работата... а аз нямам клип!
Айде по-живо, че ще си лягам вече...
|
| |
|
|
|