|
Тема |
Безпристрастно мнение [re: Meйджъp™] |
|
Автор |
checho (клюкар) |
|
Публикувано | 06.12.03 20:12 |
|
|
Не съм обвързан по какъвто и да е начин с БТК, освен че съм й клиент. Не оспорвам, че има предпоставки качеството при разговор да е лошо и по тяхна вина. Но искам да Ви обърна внимание, че до голяма степен лошата връзка зависи и от телефонния апарат на клиента. Не може със стар шайбов телефон "ТА" - Белоградчик да изискваме перфектно качество. Ако всички си сменим телефоните с по-нови и качествени модели, мисля, че проблемите с лошото качество на връзката ще отпаднат поне наполовина. Разбирам всеобщото разочарование, но тук, колкото и да не им се иска на някои хора, качеството на разговора зависи до голяма степен от клиентския апарат. Нещо повече - трябва и двата осъществяващи комуникация телефонни апарата да са качествени. Факт е, че не навсякъде качествените апарати са налице.
Пак Ви казвам - не съм седнал да им бърша задника на БТКто и да им адвокатствам. Просто споделям една от възможностите, поради които може при връзка качеството да е лошо. За съжаление, тя е от най-важните и най-често срещаните.
|
| |
|
|
|