|
Тема |
Re: отдалечихме се от темата... [re: Ahab] |
|
Автор |
Hиkи Гopчилoв (Орбител) |
|
Публикувано | 22.10.03 22:31 |
|
|
Спектър мониторват напрекъснато качеството на *всичките* си дестинации през различните доставчици. Така могат да пускат разговори само по най-качественото трасе. Досега трябваше да им се обади недоволен клиент за да разберат, че някое направление се е прецакало.
Това са измишльотини. :-) Не се връзвай. ;-) То ако беше така нямаше операторите по света да си мерят качеството с глупости като ASR например, а щяха да изследват за MOS или R-фактор. Межудругото има патентована разработка за изследване на MOS на база евристика на една компания spin-off от BT, но бъди сигурен че не е това.
SS7 интерконекти с incumbents, базирани изцяло на managed ip и G.711 - това е единственото решение за истинско телефонно качество. И ако все пак от другата страна в един момент дойде гадно IP (което при incumbens се случва много по-рядко) пак нямаш как да разбереш. Само от недоволен клиент. Или incumbent-а през който го правиш да го научи преди тебе, просто щото има милиони клиенти и да го оправи преди да си разбрал че имаш проблем. ;-)
Поздрави,
Ники
|
| |
|
|
|