|
Тема |
Re: Да бе да [re: Meйджъp™] |
|
Автор |
Ahab (captain) |
|
Публикувано | 24.09.03 03:25 |
|
|
В бизнес-центъра съм забелязал два типа клиенти. Едните са редовни фирми които идват 2-3 пъти седмично и познават добре цените и Общите условия. Те не чакат на касата на опашка в 14:50 въпреки, че с големи букви е написано работното време до 15:00 и никога не повишават тон. Знаят какво искат, идват навреме и никога нямат проблеми. Разбират "измислените морални ценности" и се съобразяват с тях. Ако им направиш услуга винаги черпят нещо дребно за благодарност.
Другия вид са "управители" и "директори" на ЕТ и малки фирми които са дошли лично "да им разкажа играта на тия в БТК" понеже не им се дават пари за нотариално заверено пълномощно. Правят се на велики искат да говорят със супервайзора на салона. Нямал актуално състояние, защо му го искаме. Не си носи печата, а иска да плаща. Тези идват за да се скарат с някой и не се опитват да раберат изобщо каква е процедурата. Мислят, че като се втурнат като валяци срещу колежката ще я изплашат и тя ще им клекне. Обаче не става така. Накрая изпускат парата и свиват платната. Или излизат от салона псувайки като теб и след седмица пак идват.
Трябва да ти е ясно, че човека на гишето няма нищо лично срещу теб и иска да ти свърши работа. Когато излезеш от деловия тон и му кажеш, че иска да лапа или му теглиш една майна той вече го приема лично защото никой на гишето няма вина че системата е тромава. Ти в момента и на мен ми се караш защото си позволявам да посоча неща които съм наблюдавал с години и за които съм мислил как теоретично могат да се оправят към по-добро.
Знаеш ли колко симпатичен си ми в момента? Познай от раз :(
Когато имам избор да те обслужа бързо или да те пусна в \dev\null\ кое ще избера мислиш?
|
| |
|
|
|