|
Тема |
Re: БТК са измамници ! Без изключение [re: минaвaщ] |
|
Автор |
Ahab (captain) |
|
Публикувано | 31.08.03 23:09 |
|
|
Това се случва навсякъде. И в автосервиза си плащаш за нови части а ти слагат стари, и на пазара плащаш за кило банани а получаваш 700 грама. Само че там няма механизъм чрез който законно да се оплачеш, а можеш или да ги набиеш или да им теглиш една дълга и да ги зарежеш.
При БТК има начин да получиш резултат - само трябва да се подходи по верния начин. Колеги са писали обяснения по жалби и на ВИП клиенти (банки, посолства) и по жалби на обикновенни фирми и граждани - няма разлика. Има естествено и връзкари които се оправят с едно обаждане до Бамбов или заместниците му, но това са много редки случай. Политици не са ми попадали, но с разни баровци съм имал работа. Тях не ги интересуват жалбите - търсят втория начин да им се свърши бързо работа и плащат здраво (не казвам, че така е правилно, но и аз къща храня).
Тъй като разбирам, че човека които се оплаква мисли, че нарочно не му е извършена услугата му давам верния път да си постигне целта. И указателя ще се оправи и виновника ще е наказан. Ако имате случай на проявено безсъвестно отношение, лошо обслужване или неспазване на срокове от колеги - оплаквайте се и ще ви се отговори. Няма как началника на СТМ-то да разбере, че някой техник е заебал датата за строеж ако абоната не му пусне жалба. Има много неща от миналото които ще се оправят само по този начин.
В конкретния случай съм сигурен, че грешката е 90% механична и не заслужава такава реакция. Точно колежките в бизнес центровете са между чука и наковалнята и не мога да кажа за никоя, че скатава или работи лошо (изключвам Санаториума в Дружба естествено). Има други които почесват по канцелариите, но те като не работят с абонатите и никой не може да им пусне жалба.
БТК не е най-лошото нещо което може да ви се случи. Има голяма разлика от това което е бил преди и това което е сега. И нещата ще стават все по-добре за клиентите. Само не знам кога ще станат по-добре и за служителите и :(
|
| |
|
|
|