Виж сега, прав си. Прав си и не си прав. Защото системата ви е порочна. Какво значи да си платиш за да не ти извършат услуга? Защото публикуването на номера и други лични данни е услуга. Може да е платена или безплатна, няма значение. Но да си плащаш за да не ти извършат услуга, която не желаеш е някакъв абсурд, като в роман на Кафка. Това е все едно в самолета да си платиш ако не искаш да пиеш кафе или да обядваш. Представям си го. Идва стюардесата: "Чай или кафе?". "Нищо, благодаря". "5 евро, тогава".
И още нещо. Защо все на обикновения гражданин му се случват такива работи. Защо не се опитат да публикуват номера на някой политик по грешка, а? Интересно ми е дали се случвало такова нещо и ако да, то какви са били последиците. Дали съответният екземпляр е подавал жалба по каналния ред или потърпевшият го е отнасял след едно телефонно обаждане. Или са се смилявали над изършилата механична грешка поради претоварване колежка.
Аз примерно, именно ако срещна лошо обслужване /което непрекъснато ми се случва и не само в БТК/, мога да се замисля и да приема, че човекът отсреща може да е уморен, претоварен, НИСКО ПЛАТЕН, и не му е до усмивки и любезности, въпреки, че това е част от работата му. Но както казах, влизам му в положението. Обаче, да съм си платил за нещо /дори толкова абсурдно като да си платиш за да не ти извършат услуга/ и да не ми го свършат /в случая да ми го извършат, т.е. да ми публикуват номера/, товага подавм жалбата без да се замисля. Защото разбирам да не свършиш някаква работа, защото си претоварен, обаче хич не ми е ясно как е възможно поради претоваренст да вземеш та да свършиш нещо отгоре, което не ти еработа.
По всичко изглежда, че знаменития социалистически принцип "Залудо работи, залудо не стой", а и не само той, е пуснал здрави корени в БТК и "бронебойни патрони за него няма открити".
|