но сега ще те светна. Това не е най-силния Сивик. Има двувалов сивик витек или Vti, пак 1,6 моторче, но е 160коня. Двувратия ускорява за 7,3сек, а четиривратия за 7,8. А от 2001 има сивик Тайп-Р, който е двулитров, 200 коня и 6,8сек от 0-100км/ч. Килограмите ги остави, а погледни кубатурките, ми да ги съобразят малко едно с друго. А какво ще кажеш за това, че Е30 318ис се опъва по ускорение на Е36 320, дори в новия форум признават, че старата ИСка мачка 320-ка, пак недомислица - може ли новата серия да е по-бавна от старата - не ми харесва тази работа. Ето и линка auto.ru, откъдето дърпам инфото.
Аз също не държа на ускорението, просто потвърждавам твърдението, че харчат много и вървят малко /под вървят разбирам ускоряват/.
Мисля, че класът е един и същ Хонда Сивик = БМВ 3-та серия, Хонда Акорд= пета серия, Леджънд=7серия.
Не се заяждам, просто те опровергавам. Ако бях върл фен на хонда нямаше да си мечтая за БМВ, за сега хондака ме устройва и все още ме е страх от БМВ. Колкото и да ги плюят бмвтата, те си остават гъзарски автомобили, които не всеки може да си позволи. А тези, които си ги позволяват, без да имат парите ги карат на газ, очукани, тропащи и тн. Ако почнеш да правиш БМВ с турски части то си ебава майката. Казвам ти, ако имам БМВ искам да го гледам като дъщеря си, само най-доброто, но не мога да си го позволя. Когато си купуваш кола на старо, купуваш не такава за каквато имаш пари на момента да дадеш, а такава, която можеш да я глезиш и да я храниш.
Друг проблем - задното ти разказва играта през зимата. Дори със зимни гуми трябва да караш адски внимателно. Един приятел не ми даде да карам неговата тройка през зимата точно заради това, въпреки, че знае че карам службена НИсан Серена, който е със задно.
Прав си че от 0-100 не е важно, важното е след 100.
Мамка му, от тази тема все повече се надъхвам за една ис-ка. Май трябва да спра, че хондака уйде
Dignity and Demeanor
|