Да се оплача и аз, че много им станаха черните точки:
1. В деня на взимането на размерите закъсняха подобаващо, взетия половин ден отпуска беше напразен. Не предизвестиха закъснение, нищо, едва след натиск от нас определиха следващ ден, на който все пак се оказаха точни. Това костваше нов ден отпуска, ама нейсе - това да беше.
2. Взеха размери за дограма на целия апартамент -2-стаен, калкулации, грешки, поправки, калкулации, грешки, поправки - над 5 часа, накрая - крайна цена с отстъпки. В края на краищата след 2 дни при случайно прехвърляне на схемите ми направи впечатление единият размер, който очевадно не беше верен - вместо 3, 20 м дължина на прозореца беше написано 2, 20 м. Обадихме се на оразмерителя - насрочен нов оглед след няколко дни, нов ден отпуска, признаване на грешката, неиздаване на нова схема, обещание да се коригира. След неколкократни обаждания получаваме и цената за доплащане - 55 лв, която ще се даде при монтажа и която в деня на монтажа беше коригирана с още 44 лв нагоре, пусти грешки на калкулатора.
Между другото вече се бяхме уговорили да вземат размери за още един прозорец на друг наш апартамент.
3. Предупредени бяха, че ще се прави външна топлоизолация, но въпреки това не бяха предвидили необходимия размер на перваза за единия от прозорците.
4. Деня на монтажа - точно на обещаната дата, малко след издевателстване за точност, защото пак беше свързано с ден отпуска и т.н. Нямаше кой знае какви поражения, общо взето сме доволни.
5. Взеха размери за щори - срок на изпълнение минимум 14 дни, цена - неизвестна, ще се обадят на следващия ден. Ами не се обаждат 2 дни след това, това вече не ни учудва, започваме да ги търсим ние, да ги кандисваме да ни дадат цени, да плащаме и да ги правят, че и без туй срокът не е къс, а ние пердета не ползваме. О, да, ще се обадят непременно, но не би - нямат интерес. Е, тук ни спаси Ролпласт, взеха си размери и ги направиха за 4 дни.
7. Дойде ден за монтаж на дограмата в другия апартамент. Уговорен час: 12 ч. Идват със закъснение 1 час, за сметка на това пък монтират без стъклопакет, ще станел готов към 18 ч. Ок, преживява се. Проблемът е, че в този апартамент не живее никой. Отива там баща ми в 18 ч. и почва велико чакане - час, два - ни вест, ни кост. Обаждам се гневна, ще проучат, ще видят какво, защо. Баща ми си тръгва в 20 ч., в 20:45 ч. се обаждат, че ще дойдат в 21 ч. - да подсигурим човек. Айде наново баща ми отива, накрая монтират и се надяваме да сме приключили с тях, обаче - още не сме.
8. Отвори се пролука между рамките на двата прозореца на дограмата в кухнята, балконската врата започва да се затваря с доста усилие - имаме гаранция, обаждаме се да дойдат да видят тези два проблема и те обещават да звъннат на 27.10.2006 г. да кажат кога могат да пратят човек, за да си вземем пак отпуска. Е, още чакаме обаждане... А днес е 2.11.2006 г.
Тепърва ще тестваме дограмата, надявам се като е Рехау и няма други видими повреди да ни върши работата, за която сме я сложили, за да не стигаме до гаранции, че става сложна.....
|