|
|
| Тема |
Още веднъж... [re: checho] |
|
| Автор |
1639 (непознат) |
|
| Публикувано | 23.06.09 14:43 |
|
|
|
Един момент...
Аз не бих се обвързал с ISP, което ме таксува на генериран трафик, а не предлага възможността да провериш колко си натрупал. Приемам, че в сайта на Глобул, или някъде другаде човек може да провери "сметката си" през месеца. Ако този софтуер показва грешни данни какво става?
Цитат: Според тях надвишила съм лимита на дадения ми интернет поток.Но всеки клиент си има таблица,по която си отчита изразходваните гигабайти.И моите не бяха изразходвани дори наполовина от лимита.Когато потърсих обяснение от оператор,казаха ми че при слагане и вадене на модема се изразходвал значителен интернеттрафик.Е,дори да е така,защо този трафик не се отчита на таблицата на потребителя????
В смисъл, до колкото разбрах Глобулският брояч е показвал трафик, значително по-нисък от този, който се отчита в офисите на Глобул (или където там се отчита).
Изобщо не допускам някой да се моли да не плаща, защото детето му е изцоцкало трафика или нещо подобно...Редактирано от 1639 на 23.06.09 14:48.
| |
| |
|
|
|