|
Тема |
Вискозитетен куплунг |
|
Автор |
Samo Diesel () |
|
Публикувано | 04.09.00 11:27 |
|
|
Някой да знае какво представлява т.н. вискозитетен куплунг на перката на охладителната система. Някои още го наричат и силиконов куплунг. Има го в дизеловите двигатели на Peugeot, Ford (Sierra), също и на бензиновите Sierra, но е по-малък, предполагам, че и на други двигатели също го има. Над определена температура този куплунг зацепва перката към ремъчната шайба на която е закрепена и заедно почват да се въртят с оборотите на двигателя. Иначе перката се върти сравнително свободно, когато двигателя е студен.
И дали е вярно, че този куплунг не трябва да се държи хоризонтално защото маслото вътре влизало не знам къде си и после за нищо не ставал?
|
| |
|
|
|