|
Тема |
Re: Метан [re: mimo122O] |
|
Автор | Arfy (Нерегистриран) | |
Публикувано | 27.08.08 10:43 |
|
|
Карам от 2004 г. на метан, с обикновена уредба BRC. Нямам проблеми с нищо, но колата трябва да се поддържа. Мощността си е както си я нагласиш, амортисьорите неса мръднали откакто сам ги сменил, клапаните - за 120 000 км. все-още действат. Слагам най-обикновено масло Texsako наливно + добавка STOP, която е една от най-евтините. Маслото го сменяам след 30 000 км. Колата е един OPEL Kadet 1.6i и се разпада откъм купето, не откъм двигателя!!!
Искам да ви кажа, че за да ви варвят добре колите на метан трябва задъклжително да имате КОРЕКТОР НА АВАНСА, който при 3000 оборота да измества момента на запалване със 9-10 градуса преди бензина, а за пропан-бутан градусите са 5-6!!!
Иначе - все-едно единия цилиндър неработи - няма мощност, загрява, катализатора се стопяава, може и някой клапан, гори много!!! Тоест всичко от което ще ви се оплачат хора "патили"!!!
Ламбда-контрол системата е от полза само ако работи добре, в повечето случаи неработи добре и създава само проблеми!!! тя зависи изцяло от състоянието ма Ламбда сондата която доста бързо старее...
Мисля, че ползата от такава система е много по-малка в сравнение с проблемите които създава!!!
Освен това тази система незаменя нуждата от коректор на аванса, както може да ви излъжат някаде...
Вече се продават и системи за мазане на клапаните, ако някой, чак толкова го е грижа за тях.
|
| |
|
|
|