|
Тема |
Re: Други едни работи [re: БГ] |
|
Автор | Redneck (Нерегистриран) | |
Публикувано | 30.03.07 20:47 |
|
|
Да, в Европа всичко е различно. Включително и отношението към автомобилите с големи двигатели. Европа си е Европа наистина.
Такова чудо като евтина поддръжка не знам да има. Темата хиляди пъти е била обсъждана в клуба. И аз мога да си поддържам колата за 100 долара, вместо за 300 - това не е проблеми. Проблемите идват после. А България в това отношение не прави изключение - или поддържаш, или правиш компромис. С какво - знаеш си само ти.
Не карам 2 часа до работата - това е едно важно уточнение, за да знаеш, че нямам чак толкова време да се замислям за "жизненоважните" въпроси от типа, колко дълго ще си карам колата и в перспектива какво ще ми струва нейната поддръжка.
За произхода не си никак, ама никак прав. Маздата и Тойотата са ми произведени в Япония. Има си доказателства за тая работа. Вероятно има модели, които се правят и тук - не знам. Но пък от друга страна няколко европейски коли се произвеждат тук, в САЩ - Мерцедес (SUV класата), Ауди. Доколкото знам и БМВ вече някъде из щатите започнаха да произвеждат
А за здравината не ми се спори, че пак ще настане един дебат. Само ще ти кажа едно - тук, където живея, рядко се кара кола преди 1997-ма година. Много рядко. Има мексиканци - те си идват от Мексико и си внасят колите. Нещото, което правят българите от Германия години насам. Така че въпросът за здравината стои вече не в САЩ, а в Мексико. Ако всичко внимателно си прочел в предишното ми мнение - няма да ме караш да се повтарям..
Иначе специално на българския пазар има много Тойоти от и преди 96-та. Дай да не си говорим празни приказки и да дразним четящите. Хайде, успех!
|
| |
|
|
|