|
|
| Тема |
Re: палене на скорост [re: BEG] |
|
| Автор | radi (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 15.06.06 08:44 |
|
|
|
Е това е същото както ако караш с 120 по инерция на някой баир и решиш да ръгнеш 5 ск.
А резпределителният вал има нищожен инерционен момент, той е много лек и масата му е по много малък диаметър.
Проблем при дърпането има с тресенето на двигателя на много ниски обороти, а не с рязкото му развъртане. Може би на 3 ск с над 80 вече и това е от значение.
Придърпване се явява когато се пали на много ниски обороти и двигателя припалва, но несигурно. Когато някой цилиндър сработи правилно, двигателят отдава някаква мощност, завърта се и обира всички куфтове по съединителя, ск кутия, главно предаване, окачване на двигателният мост. В следващ момент, когато друг цилиндър не ще да тръгне (винаги има нямкаква разлика в цилиндрите и условията им ана работа), двигателят започва да консъмира мощност, но тъй като луфтовете са обрани, за момент той намалява скоростта си на въртене, докато хлабините се оберат в другата посока - на въртене на двигателя от колелата. Е в този момент са възможно най-големите ускорения при палене на скорост, като изключим варианта с паленето при 100 км/ч.
За да няма условия за такава ситуация, трябва да се пали с достатъчно високи обороти (скорост на колата и подходяща предавка) - примерно на 3 ск с над 25 км/ч, или 4 ск с над 35 и т.н. - около 1000 - 2000 об на двигателя. И газ не трябва да се дава до дупка, за да може, ако реши да придърпва да не е силно.
Моето мнение е, че наистина ако ремъкът е вече дефектирал и се държи на няколко конеца, е наистина вероятно да се доскъса при някакво натоварване, каквото е едно придърпване, или пък рязко форсиране.
Придърпване може да има и ако се пали на път с петна лед.
| |
| |
|
|
|