|
Тема |
КУР не ами... [re: Baз-чo] |
|
Автор |
Cтaниcлaв! (културтрегер) |
|
Публикувано | 14.02.06 11:34 |
|
|
От мен да знаеш, че някои хора не са пълни идиоти - имат липсващи части
По всичко изглежда че не си карал нова кола - нито руска, нито западна.
Като изключим недоразумението АЗЛК и тяхното твоерение МОСКВИЧ, с ръка на сърцето мога да кажа, че двете руски коли, които сме карали като нови са излезнали изключително спешни.
За седмицата вече казах. За нея няма какво да добавя.
Имали сме и ОКА. Форма като на повечето коли от този клас и възраст, разход много приличен - за 15 литра отивах до Царево. Да, няма комфорт в нея, но колко ли коли в този ценови диапазон имат? Признавам си че има като всяка кола детски неприятни болести, но това ли е най-важното? Предвид че я взехме за 75 долара... да бе, няма грешка.. 75 долара или точно 8500 рубли по курс към 91 г. Каренцата са им слабото място и са скъпички, но пък предвид разхода и другата поддръжка - готов съм всичко да преглътна.
И друго нещо да попитам... Всеки средностатистически глупчо в сервиз може да ти оправи ладичката. Далеч не така стоят нещата със западните автомобили.
А на колко километра ще купиш кола от Германия? А случайно да знаеш как карат там? Мисля че вече съм го казвал - бях взел пари за Омега 2000 г. и като видях какво чудо е се отказах. Само не ми развивайте теории как голям двигател няма умора, как минават много специални прегледи всяка година, как БМВ-тата и Мерцедесите са с двигатели милионници
Добре би било да вземеш учебник по МЕТАЛОЗНАНИЕ и да се образоваш малко. Това не го казвам с упрек или обида. Всеки детайл е направен от метал. Металът също има ресурс, умора... Прочети, доста интересни неща пише.
Всичките тези попари са ми толкова ясни, че идея си нямаш.
Не оставайте с впечатление че защитавам руските коли, много моля! Но и не сте прави като ги оплювате прекалено много.
Излизам от спора защото знам какво ще стане.
Поздрави на всички.
Редактирано от Cтaниcлaв! на 14.02.06 11:38.
|
| |
|
|
|