|
Тема |
Re: Зависи какво наричаш добра [re: Утeшитeл] |
|
Автор | TheSaint (Нерегистриран) | |
Публикувано | 26.12.05 20:12 |
|
|
Утeшитeл - ю, виждам, че се изказваш "компетентно" за почти всички марки и модели коли.
"Четох, че откакто се изложиха с лошото качество на моделите Ауди 100 между 1986 и 1990 година (и особено американската му версия Ауди 5000) - после са подобрили качеството значително." - къде си го чел?
Незнам какво си чел, ама ги приказваш едни врели некипели!
Ето пък аз какво съм чел:
C3, 1983-1991
Спечелвайки наградата кола на годината в Европа през 1983 ,Audi 100 притежава завиден аеродинамичен дизайн, с коефициент на челно съпротивление 0,30 за базов модел.
Това станало визитна картичка за Audi през 80-те и довело да демодирането на острите форми от 70-те и идването на облите форми на мода.
Двувратите модели били прекратени и Audi 100 заприличал на повече на лимузина.Версията Avant (комби) набирала популярност.
В Щатите името 5000 било изоставено след като Audi набрало негативна популярност относно инцидент с , проблем "невъзнамеряващото си ускорение" (самоускорение) излъчен от предаването на телевизия CBS "60 Minutes", след разследване се установило, че става въпрос за човешка грешка.
CBS се оттегля признавайки за грешката си.
Както и да е, с нанесените щети върху имиджа на Audi ,5000 се преименува на 100 за 1989 моделна година. Audi продажбите не са могли да се върнат на същото ниво за 15 години.
В края на краищата, NHTSA открива, че Audi 5000 C3 има най-ниския рисков рейтинг в Inited States по-време на нейното производство.
Много Ауди собственици били засегнати двойно след 60 минутното фиаско, те загубили пари при препродажба и закупили далеч по несигурни автомобили.
В края на десетилетието, се появява Audi V8.Това всъщност било Audi 200 Quattro с два 4-цилиндрови мотора от VW Golf GTi сложени заедно.
Audi 5000 S/Turbo влезнало в "десетте най добри" листата за 1984 и 1985г. Audi CS Turbo Quattro било в същата листа от 1986 до 1988.
__________
Гумички и тампони в предницат има не повече от всяка друга кола от същия клас!
Частите и труда са както на всяка друго кола в този клас (Пасат, Опел).
__________
4х4 Ауди няма. Системата за задвижване на 4-те колела се нарича quattro.
Скъпото при quattro са задните амортисьори просто защото са нестандартни и не стават от други марки коли. Върти ми се нещо от сорта на 500 лв. за 2-та задни за Б4.
Други повреди по това задвижване и задно окачване са изключително редки.
__________
Ново Ауди - ако можеше да си позволи човека нямаше да пита за Б4. :)
|
| |
|
|
|