|
Тема |
Пилота, [re: Пилoт] |
|
Автор |
jamie (старо куче) |
|
Публикувано | 22.12.05 17:28 |
|
|
"Освен това няма практика да се сменяват лагери на турбото. Това се прави само в България по ясни причини. Живота на лагерите при нормална експлоатация е съизмерим с живота на работните колела, което обезмисля ремонта на целия блок. Той просто се сменя."
Ненапразно съществуват малки и големи ремонтни китове (комплекти) за турбо (далеч съм от мисълта че китовете са измислени специално за употреба в България...). Работните колела не се износват и повреди по тях са възможни единствено поради глупост от страна на собственика (чужди тела след въздушния филтър например).
Основната "печалба" от смяна на "core" е в това че не е нужен баланс.
|
| |
|
|
|