|
Тема |
Re: OK [re: oldman] |
|
Автор | vesko (Нерегистриран) | |
Публикувано | 09.09.05 10:34 |
|
|
Прав си за газаджиите - че гледат да го подкарат на газ и да ти вземат парите, пък после върви се оправяй.
И при мен стана така.Грешката, която допуснах е:
1/че не присъствах на слагането на газовата уредба;
2/позволих дори пред мен да ми въртят винтовете на карба.
А после чак карбураторджия ми каза, че на газаджиите не е трябвало да давам да пипат карбуратора, а те дори ми набедиха карбуратора за повреден...
От тук настройките вече не са същите.Всичко това беше преди 3 г.
Сега наскоро направих доста неща:
Проверени неща:1.Сменена гарнитура на смукателния колектор2.Сменен тампон на карбуратора3.Проверени маркучите карбуратор-вакуум на делкото и смукателен колектор-изпарител4.Сменен въздушен филтър5.Сменени свещи6.Разглобен и почистен карбуратор в коресилин (3 дни накиснат) и продухан на части преди да бъде сглобен със сгъстен въздух7.Сменени гарнитури на карбуратора8.Сменено гуменото уплътнение на ускорителната помпа (буталце)и проверка – при студен двигател и отворена въздушна клапа, натискане лостчето на газта – в карбуратора се вижда тънка плътна струйка бензин от дюзата на ускорителната помпа.
Накрая искам да кажа, е няколко човека ме насочват към проверка момента на запалването, но за мойта аскона е електронно запалване и в книжката на опел пише, че не се регулирало.
Остава ми да опитам да наглася добре настройката на карбуратора пък после ще видим:-))
|
| |
|
|
|