|
Тема |
OK [re: Vesko] |
|
Автор | oldman (Нерегистриран) | |
Публикувано | 08.09.05 21:16 |
|
|
По принцип количеството се мери ml/брой впръсквания, но щом те удовлетворява добре. Продължаваме нататък - първо - не може да е неплътност защото ще гасне на празен ход. Тогава вакуума под дроселовата клапа е най-голям и малко въздух отгоре тотално скапва пр.ход. Ако карба ти е двукамерен след впръскването от уск. помпа започва да действа горивен жигльор на първа камера. Свали го и преди да го духаш го погледни с лупа - при съхненето на поплавковата камера падат едни ситни люспици и понякога застават така че му намаляват сечението.
Всичко това говорим след като си сигурен, че центровката на запалването ти е в ред - газмайсторите понякога го ръчкат да тръгне на газ и да вземат парите а на безин бимааму както се изразяват
|
| |
|
|
|