| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   OK [re: Vesko] | 
                 |  
| Автор | oldman (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 08.09.05 21:16 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				По принцип количеството се мери ml/брой впръсквания, но щом те удовлетворява добре. Продължаваме нататък - първо - не може да е неплътност защото ще гасне на празен ход. Тогава вакуума под дроселовата клапа е най-голям и малко въздух отгоре тотално скапва пр.ход. Ако карба ти е двукамерен след впръскването от уск. помпа започва да действа горивен жигльор на първа камера. Свали го и преди да го духаш го погледни с лупа - при съхненето на поплавковата камера падат едни ситни люспици и понякога застават така че му намаляват сечението.
 Всичко това говорим след като си сигурен, че центровката на запалването ти е в ред - газмайсторите понякога го ръчкат да тръгне на газ и да вземат парите а на безин бимааму както се изразяват 
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |