|
Тема |
Re: Минерално или Синтетично масло ? [re: VOLVO 44O GLT] |
|
Автор |
NlKJAMa () |
|
Публикувано | 03.02.05 18:12 |
|
|
Логиката ти е малко объркана и се хващаш за това че съм казал при загрял двигате.
Имаме казус какъвто споменаваш. Незагрял двигател който гори масло докато е още студен, защото маслото е рядко. Какво би се случило тогава, когато загрее двигателя? Ами нали маслото ще стане още по рядко и ако докато е била студена е просмукало от някъде, то тогава като загрее ще шурне като река. Нали не спорим за това че при работна температура маслата xxW40 са еднакво гъсти? И според твойте твърдения а тук няма спор кагота маслото е студено е по-гъсто от загрялото. Та 2-те масла трябва да имат еднакъв разход при загрял двигател а при студен разхода е по-нисък отколкото при топъл заради по-гъстото масло. От цялото това писание мисля, че става ясно, че не е възможно да гари повече синтетика отколкото минерално поради причина вискозитет на маслото.
В следващия момент вече съм съгласен, че синтетиката може да има лошо въздействие върху разни гумички и т.н. и от това да докара разход на масло. Но просто причината не е в гъстотата, защото тя практически е еднаква.
|
| |
|
|
|