|
Тема |
Re: Минерално или Синтетично масло ? [re: NlKJAMa] |
|
Автор |
VOLVO 44O GLT (Master) |
|
Публикувано | 03.02.05 16:32 |
|
|
Ти колата като я запалиш и веднага влизаш в работната температура, що ли...
Нали трябва време за да я достигне, а през това време докато се достигне всичко хлабини са по-големи и какво става с тънкото масло (с индекс 0 или 5 или 10), да не би да няма възможност да влиза в цилиндрите или пък да си сълзи леко покрай семерингите (които допълнително са се свили от студа).
Да не говорим, че на някои двигатели гумичките на клапаните заминават от досега си до синтетика или полусинтетика. И какво получаваме - по-лесен старт, добре съгласен съм, но в добавка въврвят течове, пушлявене докато загрее, зацапване на свещите...
Има двигатели, които са за синтетика, има двигатели за полусинтетика и има износени двигатели, на които като им сипеш по-тънко масло, което няма как да обере луфтовете на незагрят двигател, влошава още повече нещата. Но всеки сам си преценява де, колата си е негова и си сипва маслото по преценка.
VOLVO FOR LIFE
|
| |
|
|
|