|
|
| Тема |
Re: Спорът е много прост... [re: Masklin] |
|
| Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
|
| Публикувано | 17.11.04 09:42 |
|
|
|
Пич, дизела е по-добър, остави кво си чешат езиците. Тишината специално, идва от това, че работи на по-ниски обороти от бензиновия мотор. Просто трябва да си направиш сметка колко време искаш да я караш. Ако ти се изплаща за 4 години а ти искаш да я продадеш на 2 няма смисъл, ако ще я махаш на 3 си горе долу фитка, от 4 години натам си на далавера, при това все по-голяма, щото до към 8-10 години разликата 1000 лева със стойността на бензинката остава, а до тогава ти си карал на тънкана.
Има и известно значение ква точно кола искаш да си вземеш. Според това, което съм карал и чел най-добри са дизелите на японките, французойките /форд също ги ползва/ и напоследък VW и производните. Мерцедес и БМВ са друга бира, предполагам, че щом се чудиш ще икономисаш ли няма да се метнеш на s-класа.
По 5-та точка - ниските обороти означават нисък разход, нисък шум, дълговечен двигател. Самоче бензинката няма мощност при ниски обороти и затова за да има 6-та скорост трябва да има обем - примерно поне 2.0 литра, а това пък означава висок разход, високи данъци и гражданска... чат ли си ?
Аз имам 2 бензинки едната е 8 едната 4 годишна и двете са 16 клапанови, имал съм и дизел /но не комънрейл, а от старите "печковите" и пак бях по-доволен от бензинките/ карам доста често комънрейли, казвам ти, няма кво да му се чудиш, ако ги имаш кинтите /можеш да ги изплащаш/ и няма да си взимаш кола за 2-3 години хич не се май, взимай дизела и след 3 години да ме намериш да почерпиш
Кофти, кофти ама гот!
| |
| |
|
|
|